Wilma- Om mig och Hira

Hejhej alla töntar där ute, hihi nej jag skoja.

Detta är mitt första inlägg på bloggen så jag tänkte skriva lite om mig själv och min foderponny Hira!

Jag heter Wilma nilsson och är född år 2000.
Mitt största intresse är klart hästar!
Jag rider min foderponny Hira som är en väldigt konstig
korsnings ponny. Blandning mellan Haflinger/Arab,
skumt......
Hon är född 2001 och har väldigt mycket nerver.
Hon är den sötaste ponny jag sett!
Hira ääälskar att hoppa men kan dock bli en aning för
het nära hinder..
Men hon är riktigt bra på att hoppa,
hon är löshoppad upp till 1.20 och
med mej på ryggen 1.10 själv är hira
1.36cm.
Lite om mej själv:
Jag fyller år den 15 februari.
Jag har en kille som heter Fabian.
Min bästavän heter carro.
Jag har en katt som heter Findus.
Jag har 2 chinchillor som heter Nim&Puck.
Jag har en hamster som heter Vilja.
Jag har en hund som heter Selma.
:D


/Wilma
kommer ett inlägg med massa bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0