Uteritt

I dag har jag ridit ut med Natta och det gick super. Nicke lyssnade bra och blev inte rädd för mycket. Vi skrittade nästan hela tiden och travade  lite grann. Och ca 30m galopp. I morgon ska jag hoppa eller träna på halter med Nicke. Om han inte blivit sparkad i gen som han lyckades blir på 30min-1h så han kom in med ett blodigt ben. Men han haltade inte något. Och han reagerar inte när man håller på med benet. Vi har även insläpp i morgon och jag tror jag vill ta in Ozzy, Corall, Bobby, Trollet, Lochanora (stavas?) och Nicke men blir nog inte alla de. Kanske Nicke eller Ozzy, Trollet och någon annan från annan hage.



Ha det bra!

/Carolina


Kommentarer
Postat av: nova

Vem natta ? :o

2012-02-23 @ 01:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0