Wilma- ♥ Dagen&Igår♥

Hejhej....

Vill bara svara på allas ständiga fråga..
Vem är Fabian,
är de din kille?

Vem är det?

Är det din pojkvän?..

SVAR: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FABIAN ÄR MIN KILLE.

så har ni svar på de..

Men,
nu ska ni få veta lite mer om dagen osv (:

Sov ju hos Caroline inatt igen!
Vi longerade Alice och red western med Binette!:)
Det var verkligen kul,
Alice var riktigt duktig idag oxå :')
Min gud Alice ;D
Binette var också riktigt duktig(som alltid)
Igår red vi ju oxå..
Alice gick som en dröm!
hon travade över bommar oxå! :')
Hon stelnade till lite ibland.
Och stegrade sej en gång,
menmen..
Om igår, kvällen!

Kl:4  : Vi åkte till Benny's pizzeria och träffade Kristian & Fabian♥
jag och Carro delade på en hawaii och Kristian och Fabian delade
på en kebab pizza, Kristan åt typ sjukt mkt mer än alla andra x)

Efter pizzerian: Vi åkte hem till Caroline och kollade film,
läskig värre! Jag satt brevid Fabian, skakade heeela tiden^^♥
Sen åkte dom hem!
Jag somnade, och dagen var slut!^^♥

/Wilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0